onsdag 13. mars 2013

Scrappetørke...

En evighet siden jeg blogget sist.... Jeg har hatt skikkelig scrappetørke, har vart i et par år, jeg har kun scrappet når noen har bedt meg om å lage kort eller lignende. Men, det kjennes som om det løsner litt nå (ENDELIG =) ) Tror noe av grunnen til at det har blitt så lite fra meg er at jeg ikke har noe sted å sitte med sakene mine lenger, utenom på kjøkkenbordet, og nå er ungene så store at jeg ikke kan gå fra ting jeg har begynt på lenger uten at de to små gullene mine pynter veldig på mammas prosjekter ;) Men, I mai, da får jeg scrapperom =) Etter å ha leid ut kjelleren i 9 år, så skal vi endelig få huset for oss selv, og da sto scrapperom ganske høyt på lista mi, og snille mannen min var enig, Camilla trenger et scrapperom =) Blir kjekt dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar