lørdag 26. september 2009

Endelig har jeg komt litt i gang med scrappinga mi igjen! =)

Hadde en skikkelig kosekveld sammen med søstera mi i går,(Her er bloggen hennes forresten http://www.veronika-scrappehobby.blogspot.com/) mannen er på tur til Oslo, på bygg reis deg messa, og da kom hun og min kjære nevø på overnattingsbesøk.. Ungene storkoste seg og da de var i seng var det vår tur til å finne frem scrappesakene og kose oss! =)


Fikk lagd oss 2 Lo'er hver, og her er mitt først bidrag..
Dette er Emma som nyfødt, hun er født 5 uker for tidlig, så derfor sonden i nesa..


Litt detaljer:



Og, her er den andre jeg fikk laga! =)

Litt detaljer:

4 kommentarer:

  1. Kjempenydelige, og jeg falt så for detaljene dine. Du er utrolig flink :)

    SvarSlett
  2. Da var på tide;) Kjempefine begge to! Og for ei herlige lito jenta t du har fått!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk til dere begge! Veldig greit å få kommentarer på det en lager =)
    Var veldig godt å komme i gang igjen med scrappinga =)
    (Men Gina: Jenta på bildene her er ikke Ida Emilie.. det er Emma da hun var nyfødt ;) )

    SvarSlett
  4. For noen FLOTTE loer!! Masse fine detaljer på begge to!

    SvarSlett